Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Tandläkaren

Kategori: Allmänt

Idag har jag varit hos tandläkaren. Tyckte det ilade i en tand. Tydligen var det tandhalsen och inte något hål. Det var ju skönt. När jag ändå var där fick dom fixa till min bettskena som jag har börjat slita ner efter bara några månader. Sen fick jag en tandborste och en liten "rese" tandtråd innan jag gick därifrån. Jag gillar tandvårdsförsäkringen!

På väg hem smet jag in på två ställen, ni kan aldrig gissa vart 

I Guapospåsen ligger det ett par Reima vinterbyxor till lilla N. Dom var på 50%.

I Gateau påsen ligger det fyra stycken

Japp mini semlor med hur mycket mandelmassa som helst. Lite tisdagslyx.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: