Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Sjukling och shopping

Kategori: Familjen

Idag är lilla N lite krasslig så hon har varit hemma med mig.
Passande nog så gick stora N och en kompis själva till fritids idag. Första gången dom går hela vägen själva (det tar nog drygt 20 minuter) men det gick hur bra som helst. Han ringde mig och rapporterade när dom kommit fram. Ibland är det skönt med mobiltelefoner.

Eftersom lilla N knappt hade någon feber åkte vi iväg för att hyra några filmer på Hemmakväll. Vägg i vägg ligger Guapos som passande nog hade höjt rean till 70%. Hur det gick....
I påsen ligger en dunjacka från Ver de terre till stora N, ett par skor från Superfit till lilla N och varsin tröja, lilla N's från Ralph Lauren och stora N's från Anerican Outfitters. För hela kalaset betalade jag bara 1100 vilket kanske låter mycket men det är bara ca hälften av vad bara jackan skulle kostat.

När vi kom hem igen fixade jag amerikanska pannkakor till lilla N och en kycklingsallad med (aldeles för mycket) Erics currydressing till mig.
Sen har vi mest tagit det lugnt, kollat på film, lagt pussel
och gjort lite "läxor"
Just nu är korsord favoriten.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: