Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Lucca

Kategori: Shopping

Igår shoppade jag loss lite på Lucca. Dom har så fina saker men det är väldigt dyrt. Men nu när dom hade 60% är det lite mer hanterbart.
Det blev en urfin jacka från Ver de terre till lilla N att ha nästa vinter. Jag älskar deras jackor. Skall ungarna ha dunjackor vill jag gärna att det skall vara bra kvalité. Tycker själv att en bra dunjacka "reglerar" värmen så man inte smälter bort inomhus men ändå är varm när man är ute. Så här ser den ut bakifrån 
Tydligen är det äkta päls på luvan, det gillar jag inte egentligen men såg det först efter jag beställt. 

Sen blev det två klänningar som jag tänkte lilla N skulle få i födelsedagspresent 

Den här fast i rosa. Lite för mycket kanske men jag tror hon kommer älska den
Sen den här
Hon gillar djurmönstrat så den går nog hem.

En halvtimme efter jag lagt beställningen fick jag mail om att det var packat, det kallar jag snabbt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: