Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Långängens Gård

Kategori: Familjen

Igår var en riktig bra dag. M jobbade hemma så vi tog en mysig lunch på Långängens Gård. Jag älskar känslan man får där, så mysigt
Jag åt en grymt god kalvfärsburgare med lantchips och saltgurka.

Sen var det hem och ställa sig i köket. Jag bakade mördegskakor med kola a la Lidingömamman, slängde ihop en tårta och fixade ihop en urgod chili på högrev som fick koka i över tre timmar.

Det var jättekul att träffa lillebror J som varit i Thailand tre veckor och kom direkt från Arlanda. Oj vad brun han var, började fnissa varje gång jag tittade på honom.
Vi åt chili och aldeles för mycket kakor och tårta
Jag fick pengar, Biotherm ansiktskräm och två saronger.
Det var verkligen fredagsmys hela dagen.




Kommentarer


Kommentera inlägget här: