Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

KidsBrandStore

Kategori: Shopping

Nämen det blev visst lite fler skor till vår skofamilj.
På Kidsbrandstore.se köpte jag ett par fodrade gummistövlar till lilla N
Hon behöver verkligen det nu på förskolan. Vanliga gummistövlar är lite för kalla. I och för sig kan hon ha sina vinterkängor, men dom blir så himla skitiga. Lättare att bara spola av ett par gummistövlar.
Sen kunde jag inte låta bli dom här vinterstövlarna
Dom får bli till nästa år.
Köpte ett par timberland Mukluk på tradera också, så nu har hon så det räcker till nästa vinter. Har ju sen tidigare också köpt ett par ullfodrade Viking "gummistövlar".

Själv fyndade jag ett par låga Primeboots på tradera. Ser ut som nya. För mig är det bara bra om någon gått in dom lite eftersom jag får skavsår så himla lätt. Funderar på om jag skall muta stora N att gå in mina Ascots för dom är så himla hårda.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: