Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Kalklitir och tröstisar

Kategori: Allmänt

Igår var jag förbi Inreda.com och hämtade upp några saker jag beställt. Ja jag springer där ganska ofta men dom har ju så mycket fint.
Den här gången köpte jag lite Kalklitir i färgen Antique Rose
Vad jag skall måla visar jag när det är klart (om det blir som jag tänkt. Men håll ut, det kan ta ett tag)

Jag hade också köpt några tröstisar.
Det är små gosiga "djur" som man sätter över plåster (som också följer med i asken) Djuren är mjuka, lena och mysiga att klappa på.
Lilla N ville såklart prova en även om hon inte gjort illa sig

Mysigt med en liten "kompis".

Några muffinsformar fick också följa med hem. Dom tänkte jag använda imorgon när mamma, pappa och mina småsyskon kommer hit på lite sent födelsedagsfirande. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: