Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Fredagsmys och fotbollsturnering

Kategori: Familjen

Igår skulle jag och K gått till Sturebadet och haft en mysig spadag. Tyvärr blev K sjuk så vi fick skjuta upp det hela. Egentligen får man inte boka om så sent men med lite hot om att komma dit ändå gick det bra.
Istället hade jag fredagsmys hemma med mina killar. Lilla N var hos mormor (som vanligt känns det som)
Vi åt det vi var sugna på. Sushi för mig
Yakiniku för M och toast för stora N.
Till efterrätt blev det kladdkaka med mars, marinerade jordgubbar och grädde.

Idag har vi tillbringat hela förmiddagen i Hersbyhallen på fotbollsturnering. Det gick jättebra, tre vinster och en oavgjord.

Helt plötsligt hade M bestämt att han skulle börja spela fotboll igen. Rivstartar med en turnering imorgon. Nu har vi varit iväg i Centrum och köpt nya innefotbollsskor till honom. Eftersom han önskat sig det i födelsedagspresent köpte jag dom åt honom. Lite trist kanske men han får lite annat på själva födelsedagen också.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: