Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Alla hjärtans dag

Kategori: Familjen

Idag är det alla hjärtans dag. Vi firar det inte så mycket men lite kan ju inte skada.
Jag köpte varsin tidning till ungarna 
Violetta till lilla N som verkligen älskar det programmet.
Goal till stora N som verkligen älskar fotboll.

M fick blommor och choklad. Eftersom jag är såld på tulpaner just nu blev det röda tulpaner istället för rosor

Jag fick såklart också något, en smyckeshållare (som jag önskat mig) av M
Lilla N provade direkt att hänga dit ett av hennes halsband.

Av ungarna fick jag fina kort och ett tyghjärta
Snart skall vi äta ungarnas favorit, kladdkaka. Dagen till ära prydd med ett hjärta.
Så lite firande blev det ju trots allt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: