Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Tekniker

Kategori: Allmänt

Idag var jag iväg på ett av bolagens julsammankomst där alla tekniker samlades (inte datasnubbar då alltså utan "riktiga" tekniker) och lekte IT-tekniker för några timmar. Riktigt kul faktiskt. Nu var det ju inga konstigheter, bara installera några program och sätta upp lite profiler. Ända till Sigtuna åkte jag för det. Men vi fick passa på när alla var samlade på ett ställe och inte utspridda över halva Sverige. Kul också när dom tror att jag vet vad jag håller på med.
God lyxig lunch fick vi också. Först en förrättsbuffe, där plockade jag på mig det här goda
Sen blev det en ekologisk biff med potatis, sås och picklad gurka
Jo jag tackar. Tänk om man fick äta så gott varje lunch.

Nu är jag hemma igen, helt ensam. M är på julfest, lilla N hos farmor och stora N hamnade hos mormor.
Det är väldigt tyst, men det skall bli lite mysigt. Först skall jag bara plocka lite, har så svårt att slappna av annars.

Kommentarer

  • Lidingömamman säger:

    Du måste lära dig att koppla av😉 Jag är likadan. Både tvättmaskinen och diskmaskinen måste köras för att jag ens ska kunna tänka mig att göra någonting annat.

    Kram

    2014-12-12 | 20:50:55
    Bloggadress: http://www.lidingomamman.blogg.se

Kommentera inlägget här: