Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Helgen

Kategori: Allmänt

I fredags när jag var ensam hemma kunde jag såklart inte lägga mig på soffan och ta det lugnt. Jag gick ut i förrådet och hämtade in julgranen. Fixade ihop den och klädde på den. Perfekt, för då fick jag den precis som jag ville ha den

I lördags kom mamma, lillasyster S och lillebror J hit. Vi firade S födelsedag sådär några dagar i efterskott. Åt middag och en somrig pavlova
Alltid lika gott. Verkligen älskar färska bär.

Idag var jag och lilla N hemma hos familjen R på glöggfika. Lika gott och trevligt som alltid.

Nu är det bara att ladda för de sista jobbdagarna innan julledigheten. Längtar så efter att vara lite ledig.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: