Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

TäbyCentrum

Kategori: Familjen

Idag efter frukost åkte lilla N till mormor. Hon tyckte det var jättelänge sen hon var där. Men det är ju bara drygt en vecka sen tyckte jag. Då tittade hon på mig och sa: ja det ÄR ju jättelänge sen...
Som tur är tycker mamma att det är kul att ha ungarna där.

Jag M och stora N åkte till Täby Centrum för lite lunch och shopping. Lunchen intogs på Burger King som omväxling till gårdagens McDonalds middag. Shoppingen gjordes på Lexington. Jag fyndade en munkjacka på rean

När vi kom hem gick killarna iväg och spelade fotboll. Jag dammsög och våttorkade här hemma. 
Snart blir det ryggbiff och tomatmozarella sallad till middag, gott!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: