Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Helgen

Kategori: Familjen

Igår hade vi en supertrevlig kväll med familjen R. Vi är vana att spendera en vecka tillsammans på semestern men i år har vi inte setts på hela sommaren. Självklart invigde vi nya Settlers, lite förvirrade blev vi då det inte riktigt är sig likt. 
Men vi fick ordning på det, och jag vann  såklart....

Idag har vi rensat, fotat och plockat. Jag har lagt ut en hel del på öns säljsida på Facebook och fått sålt en del. Skönt när det går så smidigt. Känner att jag inte riktigt orkar med Tradera längre. Men lite vinterkläder lägger jag nog ut senare.
Det blev också ett gäng kassar med 
kläder och skor
Som skall skänkas bort till bättre behövande. Skönt att rensa och det känns bra att kunna "hjälpa till".

Nu blir det pizza efter att jag lyckats förstöra en pulled pork. Nu vet jag vad som händer om den får gå lite för länge i ugnen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: