Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Golf

Kategori: Familjen

Idag hade jag tänkt att ta en riktigt lång skön sovmorgon. Det är man värd såhär sista semesterdagen (känner mig inte alls redo för jobb imorgon. Två veckor var aldeles för lite) Men det gick sådär, väcktes av rejäla åskknallar och att regnet verkligen slog mot rutorna. Som tur var kunde jag somna om men kände mig inte direkt utsövd när jag gick upp nån timme senare.
Efter frukost åkte jag M och stora N iväg  till Ekholmsnäs för att slå lite golfbollar. 
Första gången för i år. Gick sådär, men det var kul. Hoppas vi kommer iväg några fler gånger.

Nu har vi hämtat hem lilla N från mormor. M är ledig nästa vecka, får se vad dom hittar på för kul. Veckan därpå är han också lite halvledig. Då är det inskolning i förskoleklass för lilla N.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: