Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Feber

Kategori: Familjen

Idag skulle Lilla N, stora N och M gå på cirkus. Men vid lunchtid fick jag ett sms, stora N hade feber. Han var jätteledsen för att han inte kunde gå. Men ett telefonsamtal och några klick senare hade jag bokar två biljetter till nästa fredag och bestämt med min lillebror att han går dit med stora N. Det resulterade i en mycket gladare son. Han var såpass pigg att vi kunde åka hem till mamma och fika när M och lilla N var iväg. Min mamma och bror kan inte göra något med måtta. Det här var fika för fyra personer
Gott var det iallafall, speciellt munkarna som var superfärska.

Stora N's feber steg under kvällen. Nu hoppas jag att han kommer sova bra inatt och att han mår bättre imorgon.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: