Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Dåliga skor

Kategori: Shopping

Har sån jäkla otur med mina skor. Köpte ju ett par Marenas espadrillos som va hur snygga som helst men om sprack bak i hälen. Jag reklamerade dem och fick ett par nya. Då var såklart de ursnygga slut och jag fick ett annat par. Snygga dom med men inte lika. Nu har jag använt dom ca 10 gånger och upptäckte att sulan har släppt från sidan på skon
Bara att reklamera igen. Ger upp och tar pengarna tillbaka. Sjukt trist för jag gillade dom verkligen.
Måste säga att provrummet.se där jag köpte skorna har varit jättebra och det har inte varit några problem att reklamera någon av gångerna. Undrar om jag har haft otur eller om det är dålig kvalité.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: