Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Barkaby och annan shopping

Kategori: Familjen

Idag åkte jag, M och stora N till Barkaby för lite shopping. M hittade två par jeans på Levis och stora N fick två träningströjor från Nike. Lilla N fick en t-shirt från samma ställe. Själv hittade jag såklart ingenting.
Men när vi kom hem tog jag fram datorn och klickade hem två par jeansleggings från HM och två par byxor från Boozt.
Dom här från Minimum
Och de här från Soft Rebels
Men dagens mest spännande inköp är det här
Ja jag är en spelnörd och vi har i princip slitit ut vårt Settlers spel och nu har vi köpt ett nytt. Den här gången blev det den svenska versionen och en ny expansion. Skall bli kul att prova. Den här skall man tydligen kunna spela på två personer. Är det kul vet jag vad jag och M kommer göra på kvällarna.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: