Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Pigga upp mig shopping

Kategori: Familjen

Måndag är nog den dagen jag är som tröttast. Idag var absolut inget undantag. Men vad piggar upp om inte shopping.
Vi har köpt varsitt gigantiskt påskägg till ungarna
Ja ni ser ju själva. 
Har man gigantiska påskägg måste man ju ha något att fylla dom med så jag har gått lös totalt. Ja jag vet att kläder inte är det roligaste men det fyller ut bra. Sen får dom såklart lite godis och någon leksak också. Det här har jag shoppat. 
Från Babyshop,
Mjukisbyxor till stora N
Mössa och


Tröja till lilla N. Allt från The Brand

Från Oiidesign,
Klänning från Nova Star
Diadem från Molo till lilla N, och
Solglasögon från Nova Star till Stora N.

Har inte riktigt bestämt vad som åker ner i äggen än.

Sen har det också blivit två saker som lilla N skall ha nästa vinter. Båda från Oiidesign. 
Först en vinterjacka från Helly Hansen

Och sen ett par fodrade skor från Hummel


Sen har jag också beställt ett nytt PS3 spel till stora N som åker ner i ägget

Nu kanske ni tror att jag tappat det helt och bara strör pengar omkring mig. Och ja det har ni ju rätt i, men allt jag gjort av med nu har jag precis fått in genom Tradera försäljningar. 
Nu är det nog dax för en drive till med lite sommarkläder.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: