Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Kortison och shopping

Kategori: Shopping

Nu jäklar skall jag må bra igen. Idag var jag hos läkaren och fick en kur med kortisontabletter. Nu skall jag vinna över pollen!! Imorgonbitti tar jag första dosen. Jag köpte mig också en dosett för lättare ha koll på om jag tagit tabletter eller ej. Ja lite pensionärsvarning är det nog,

Igår rensade ju jag och lilla N hennes garderob. Jag märkte att hon behövde några fler klänningar. Ikväll satte vi oss och nätshoppade tillsammans. Hon är duktig på det där den lilla damen. Vi satt och förhandlade om vilka och hur många klänningar det skulle bli. Till slut kom vi fram till dom här tre.

En rosa från Replay
Och en ljusblå och en grå från Little Pieces


Från samma märke blev det också ett par solglasögon 
Och för att komma över 800:- blev det också ett diadem från Molo


Varför jag ville komma över 800:-? Jo för att hos Babyshop.se där jag hittade allt fint får man nu 200:- rabatt om man han handlar för över 800:- och det måste man ju utnyttja.

Kommentarer

  • Lidingömamman säger:

    Håller med dig om att pollen suger! Jag hittade en oöppnad ask med kortisontabletter här hemma och börjar också i morgon. 5 om dagen i 5 dagar borde göra livet mer uthärdigt.

    Kram

    2014-04-28 | 22:26:34
    Bloggadress: http://www.lidnigomamman%40blogg.se

Kommentera inlägget här: