Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Inne söndag

Kategori: Familjen

Idag har jag hållit mig inne i kampen mot pollen. Det har gått sådär. Imorgon skall jag försöka få tag på min husläkare och få en liten extra kur med kortison. Håll tummarna att det hjälper.

Jag och lilla N har gått igenom hennes garderob. Det blev en pappkasse att slänga, en att sälja i höst och en att sälja typ nu. Jag är själv lite förundrad över att det knappt syns att vi rensat. Men eftersom jag har en guldfisk hjärna (skyller på pollen) så har jag redan börjat kolla efter nytt.
M, stora N och en kompis till honom var på Tele2 arena och tittade på
DIF-BP

Till middag åt vi en supergod helstekt entrecote
Till och med ungarna åt. Faktiskt första gången dom äter kött på det sättet. Dom har inte varit så förtjusta i det tidigare. Hoppas det vänder nu, för jag och M älskar kött.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: