Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Deklarerat

Kategori: Allmänt

Ytterligare en härlig dag. Visst blir dagarna bättre när vädret är bra? 
Dryga 17 grader i skuggan men över 25 i solen

Idag har vi haft besök av mamma, lillebror J och lillasyster S.
Vi började med fika i solen. Jag bjöd på en enkel gräddtårta med hallon och vaniljkräm och kladdkaka såklart, alltid kladdkaka. 
Sen slöade vi ett tag, fick ett ryck och pillade lite med våra planteringslådor innan det blev dags för middag. Grillat såklart. Kött, halloumi, majskolvar, 2 sorters bea och potatis. Sen hängde lilla N med mamma hem.
Nu har jag tryckt i mig lite påskgodis (mitt sista, nu får det vara nog!!) tittat på Mästarnas mästare och deklarerat. Skönt att ha det gjort och hoppas att mina små anteckningar under övrigt fixar till siffrorna lite.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: