Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Ballerina premiär

Kategori: Mode

Jag har sagt det förut. Jag är ingen klacktjej. För det första kan jag inte gå snyggt i klackar, sen får jag oftast ont i fötterna men jag brukar skylla på att jag blir så lång, längre än M.
Ballerinas däremot, kan man få nog av ballerinas? Tror inte det. Just nu är jag sugen på ett par nya svarta.
Drömmer om ett par klassiska Chanel
eller de lite mer realistiska från Tory Burch

Sen är ju de här Chanel espadrillosarna så fina att jag nästan dreglar lite.
Tyvärr kostar de ju en hel del. Men drömma kan man ju alltid.

Idag hade jag årets ballerina premiär. Det blev ett par nude färgade från See by Chloe


Kommentarer


Kommentera inlägget här: