Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Handboll och Hummel

Kategori: Shopping

Idag har jag varit på handbollsmöte. Det är stora N's handboll som skall dra igång igen. Nu är det slut på handbollskolan och det är bilda lag som gäller och då är det med föräldrar som tränare. Jag var inte så sugen på att träna då jag gjort hela den grejen tidigare när jag var ung och rask. Som tur var va det tillräckligt med andra föräldrar som ville ställa upp. Jag smet inte helt ifrån ansvaret utan tog på mig att bli lagledare. Tänkte att stora N skulle slippa att ha föräldrar som tränare i både fotboll och handboll.

Efter mötet hann jag med lite nätshopping på Lucky little me. Blev en tjocktröja/jacka och ett par gummistövlar från Hummel till lilla N

Kommentarer


Kommentera inlägget här: