Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Förbereda kalas

Kategori: Familjen

Idag har jag börjat förbereda inför stora N's födelsedagskalas vi skall ha på fredag. Det är släkten och några kompisar som kommer då. Kompiskalaset har vi nästa lördag, det blir biokalas tillsammans med en klasskompis.
Jag har glatt sagt att såklart fixar vi middag och fika, till typ 20 vuxna och ett gäng ungar. Vad tänkte jag på? Idag började jag iallafall baka macaroner, misslyckade blev dom också. Reste sig inte och fick den "fot" dom skall ha. Brukar aldrig misslyckas med det receptet så jag gissar att problemet är att mandelmjölet varit fryst.
Imorgon blir det mer bakning och pyssel. Tur att man inte har något jobb.....

Misslyckade macaroner

Kommentarer

  • S säger:

    Hahaha! :)

    2013-09-08 | 22:42:48

Kommentera inlägget här: