Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Boot tray

Kategori: Shopping

Snart är vintern här och med den en massa snö och slask. Vi brukar sprida ut en massa tidningar på hallgolvet för att ställa alla snöiga skor på. Men nu är det slut med det. Idag shoppade jag den smarta Boot tray på Inreda.com. Där firar dom 14 år och har 25% rabatt på alla lagervaror fram tills på fredag. Perfekt! Jag knep den näst sista.
 
 
 
Fick hem mina kläder från Provrummet idag och de svarta byxorna var så sköna (och snygga såklart) att jag slängde mig på datorn och klickade hem ett par likadana i grått. Nu är jag nog byxor så det räcker ett tag. Om jag inte hittar ett par snygga jeans då kanske....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: