Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Rabatt på Stadium

Kategori: Shopping

Det där med vinterkängor till stora N. Inte har det varit lätt. Jag skrev ju tidigare att jag beställt två par från Zalando. Tror ni jag fick båda? Nej då. På grund av datafel hos dom fick jag bara Sorel stövlarna. Efter att ha gnällt i telefon fick jag en 20% rabattkod. Men då hade jag hittat ett par andra på Addnature.se där jag också köpte min dunjacka. Men tror ni dom passade? Nej dom var för små. Killen har typ snart samma storlek som jag och han är åtta år. Det var bara att skicka tillbaka.
Idag hittade jag de här Salomon kängorna på Stadium som just nu har 25% online rabatt och det även på redan nedsatta varor.
Nu är det bara att hålla tummarna att de här passar.

Hittade också ett par gympaskor till mig. Fanns bara kvar i min storlek, hur ofta händer det?


Snygga va?




Kommentarer


Kommentera inlägget här: