Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Oäkta onepiece

Kategori: Shopping

Helt plötsligt vill lilla N ha en onepiece. Jag har frågat henne flera gånger tidigare och då har det varit blankt nej. Eftersom jag vet att den lilla damen kan vara rätt ombytlig vill jag inte lägga ut hur mycket pengar som helst innan jag vet att hon verkligen kommer använda den. Kollade runt lite och hittade den här på Ellos

Den kostade 399:- men jag hade något erbjudande som gav mig 50% rabatt på en vara, fri frakt och ett kniv och skärbräde set helt gratis. Så nu är den på väg hem till oss. Om hon gillar den köper vi nog en "äkta" sen, för dom är faktiskt lite snyggare (även fast det kanske inte är världens snyggaste plagg generellt) och lite skönare.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: