Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Kalklitir

Kategori: Hemma

Nu har vi bott i vår lägenhet snart 4.5 år och jag börjar tröttna på våra vita väggar. Vi har vitt överallt, var enklast när vi skulle "panik" måla hela lägenheten på bara några dagar innan vi skulle flytta in. Det är väl egentligen inte bara väggarna jag tröttnat på, skulle nog vilja byta ut en hel del men det får nog bli senare. Men lite färg på väggarna skall jag väl kunna få på plats nu när jag har lite tid över.
Har fastnat för kalkfärgen kalklitir som dom precis fått in på Inreda.com
Så snygg och liksom levande
Igår beställde jag två olika färger och idag ångrade jag den ena. Mailade Lie och fick höra att hon får in färgprover snart som jag kan kika på innan jag bestämmer mig.

Fina allihop, men vilken passar bäst hos oss, det är frågan. 

Eftersom jag gärna vill att saker skall hända på en gång och gärna igår blir ju lite stressad av att vänta (den skall komna in den 5:e november tror jag) Men den som väntar på något gott....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: