Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Världens bästa.

Kategori: Familjen

Jag har nog världens bästa M. Idag körde han in mig till arbetsförmedlingen där jag var tvungen att visa upp papper på att jag faktiskt har jobbat tidigare. Det mest irriterande är att jag hade dom papprena med mig när jag skrev in mig men då frågades det inte efter dem. Ja ja nu är det gjort. På vägen hem stannade vi till på Royal design som öppnat ute på ön. Är lite sugen på de här söta muggarna från Le Creuset

Tror dom skulle bli perfekta som glöggmuggar.

Nu längtar jag efter fredagsmys och mys i soffan med familjen. Då skall vi titta på Dessertmästarna och Hela Sverige bakar. Senare blir det såklart fotboll och Portugal mot Sverige.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: