Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Taklampa från Tine K

Kategori: Inredning

Alltså det där med inredning. Kul men svårt och framför allt dyrt. Ofta hittar jag saker jag vill ha men köper vi det inte på en gång rinner det liksom ut i sanden. Sänggaveln från Lexington tex, den var jag helt kär i men eftersom vi inte köpte den då lär den aldrig komma hem till oss. Nu är vi mer inne på en sängstomme med lådor i från IKEA eftersom vi behöver förvaringsutrymme. Skulle så gärna få vårt sovrum mysigt, det är det inte alls idag.
Igår kväll såg jag på instagram att Lie på Inreda.com fått in vita XL taklampor från Tine K Home. Efter snabb överläggning med M klickade jag hem en (annars hade det väl aldrig blivit av....)

Lampan är tänkt till sovrummet. Tror det blir snyggt med vit lampa där, speciellt sen när jag fått ändan ur och målat ena väggen grå med kalklitir. Men när jag tänker efter skulle den nog vara snygg i vardagsrummet också. 
Får se vart det blir men någonstans i vårt hem kommer dem iallafall hänga och vara snygg.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: