Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Please

Kategori: Shopping

Idag har jag haft en göra lite ärenden dag. Började med att svänga förbi Inreda.com för att kika på lite Kalklitir färgprover. Blev lite osäker efter jag beställt men nu är jag säker på att jag valt rätt. Nu väntar jag bara på att färgen skall komma in.
Sen blev det en tur till vårt centrum där jag skulle köpa födelsedagspresent till ett kalas lilla N skall på imorgon. Såklart blev det en hel del annat också.
Inne på Saracecilia hittade jag Please byxor. Har bara hört och läst om dom tidigare men aldrig sett dem live. Var såklart tvungen att prova och naturligtvis var dom så sköna som alla andra säger. Ja såklart fick ett par följa med hem. Helt crazy blev det ett par bruna.

Sen inne på Tehuset Java hittade jag en  Derriere la porte burk jag letat efter 

Nu står den hemma i köket fylld med inte kakao utan med Oboy. Hatar att ha fula brukar och flingpaketen framme i köket. 
Sen blev det lite tråkiga måste grejer inne på HM. Ungarna fick strumpor, vantar och annat som försvinner ungefär lika fort som man köper nytt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: