Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Montera lampa

Kategori: Hemma

Ibland förvånar jag mig själv. Jag är ingen pysslig person. Tycker om att ha fint hemma men orkar aldrig ta tag i det ordentligt. Dessutom är det alltid stökigt  här. Vet inte varför men gissar på att vi är slöa (och inte har städhjälp) och dessutom har vi för lite förvaring. 
Vad jag gjorde? Ingen stor grej egentligen, jag fick upp vår fina Tine K Home lampa i sovrummet.

Men det var inte bara att hänga upp. Jag var tvungen att montera elgrejen på sladden som jag dessutom kapade av för den var aldeles för lång.
Jättesnygg blev det. Nu skall bara väggen målas, sängstomme köpas, byråer bytas och lite annat fix. Sen är sovrummet klart....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: