Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Julgran

Kategori: Hemma

Igår köpte jag julgran. Lite tidigt kan man ju tycka men det är såklart inte en riktig utan en i plast. Jag började fundera på det redan förra året. Visst är det mysigt med en riktig men det är också jobbigt med alla barr, dessutom tror jag att jag är lite allergisk för jag blir alltid lite täppt när granen tas in. Vi hade ett snabbt familjeråd där jag frågade ungarna om de ville ha en riktig eller en plastgran. Stora N sa att det inte spelade någon roll medans lilla N ville ha en riktig. Men efter att jag berättat att det fanns en massa små insekter i en riktig ändrade hon sig genast till en i plast (jo jag skämms liiiite.....)
Så nu kommer vi ha en fin vit gran här hemma. 

Tror det blir toppenfint. Slipper hålla på med de där julgransljusen också.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: