Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Frukost

Kategori: Ätbart

Jag är egentligen inte någon frukostmänniska. Tycker det är aldeles för tidigt att äta innan jobbet. Men nu när jag inte jobbar har jag börjat äta frukost när jag kommer hem efter lämning på dagis och skola. 
Idag har jag ätit en väldigt onyttig frukost. Var och handlade på morgonen och köpte hem frasfranska. Sen kunde jag inte låta bli de fortfarande varma lussebullarna. Så min frukost bestod idag av fralla med ost och sinka, lussebulle och varm choklad. Sen för att få det liiite bättre slängde jag in en Actimel. 
Imorgon får det bli något bättre, men ibland får man....

Tar gärna emot förslag på god och nyttig frukost.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: