Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Uppträdanden och svåra beslut

Kategori: Allmänt

Idag har det varit jäktigt. Känns som det händer väldigt mycket på våren och gärna allt på samma dag. Idag var det först gårdsfest på lilla N's dagis med vårsånger som sjöngs av alla barnen. Efter sången bjöd Mariannes saluhall på wienerkorv och choritzo. Tyvärr han inte vi stanna kvar och äta för det var bara att åka till skolan där stora N hade uppträdande. De sjöng en massa sånger som tog oss världen runt. Dom körde till och med en rap. Så himla duktiga.

Idag har jag också tagit ett beslut. Ett svårt sådant och jag vet inte riktigt om jag gjort rätt.

Även om beslutet var svårt känner jag mig såhär just nu

Kommentarer


Kommentera inlägget här: