Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Temprakon

Kategori: Allmänt

Idag på lunchen smet jag iväg till centrum en snabbis. Vi hade tänkt att köpa ett täcke och en kudde vi kan ha hemma hos mamma så slipper vi släpa dit det varje gång nån av ungarna skall sova där. Då kom M på att vi kunde ta dit hans täcke så kunde vi köpa ett nytt till honom. Men då kom jag på en ännu bättre idé, vi köper ett nytt till mig så får M mitt gamla. Så blev det. Jag vill ha ett jättefluffigt täcke och har sneglat på ett från Canadagoose men det är snordyrt! Nu blev det en kompromiss, ett Temprakon. Det har en sida som skall känna av kroppen och värmereglera. Vi får se hur det funkar. Blev tre nya dunkuddar också så nu är alla kittade.

Ena sidan är lite rutig och har en röd rand, det är den som har "special funktionen"

Kommentarer


Kommentera inlägget här: