Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Sol och feber

Kategori: Allmänt

Åh vad skönt med sol. Igår på eftermiddagen hängde vi ute på uteplatsen. Jag satt och solade i en solstol, lilla N ritade med sina "gatkritor" och M fixade lite med vagnarna (som nu ligger på Blocket) och rensade lite i rabatten.
Sen började jag få ont i halsen och på kvällen hade jag fått feber. Inatt har jag knappt sovit någonting så nu sitter jag hemma i soffan i min onepiece och jobbar. Tänkte försöka klara av två möten innan jag vilar lite.

Om ni undrar hur jag ser ut behöver ni inte undra längre. Lilla N målade av mig igår och det är verkligen likt...

Kommentarer

  • Lidingömamman säger:

    Jag som trodde att blått hår bara var till för gamla damer (eller är det för oss över 40?). Krya på dig!

    Kram

    2013-05-02 | 11:07:10
    Bloggadress: http://lidingomamman.blogg.se

Kommentera inlägget här: