Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Skor

Kategori: Allmänt

Jag är fortfarande sjuk, feber och ont i halsen. Man glömmer hur jobbigt det är att ha feber. Fattar inte hur ungarna kan röja omkring nästan som vanligt när dom har över 39 grader, själv är jag rätt däckad redan runt 38 och de här dagarna har den varit betydligt högre än så. Men jag trycker i mig Ipren och hoppas att det går över snart.
Imorgon skall vi fira mamma som fyller år idag. Egentligen skulle vi dit men nu har vi ändrat så dom kommer hit istället så kan jag gå och lägga mig om jag blir trött. Dom (mamma, lillebror och lillasyster) tar med sig mat och fixar här, jag fixar en enkel tårta och kanske någon kaka.
 
För att pigga upp mig lite började jag surfa lite och hamnade på Brandos. Där hade jag tydligen två skor i varukorgen sen ett tidigare besök och turligt nog hade dom 15% rea som också gällde på reavaror. Vad kunde jag göra? Det var ju bara att gå till kassan och betala. Så nu har jag och lilla N varsitt par nya sommarskor, knasigt bara att  hennes var dyrare än mina.
 
Nikes finingar från Guess
Och mina från Donna girl.
Inte lika piffiga som lilla N's men det blir nog fint med ett par ljusa skor på sommaren. Har ett par nästan exakt likadana i svart som jag köpte på Jarmeus i centrum förra året och dom är jag jättenöjd med.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: