Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Redken

Kategori: Allmänt

Jag är inte en sån tjej som håller på med en massa krämer, smink och hårstyling. Ja jag är en ganska trist osminkad, ostylad typ. Som tur är har jag mörka färger så jag inte försvinner helt. Jag har också ett väldigt snällt hår. På något konstigt sätt ser det nästan likadant när det är fixat hos frisören som när jag borstat det efter duschen och låtit det självtorka. Vet inte om det är possitivt eller negativt. Det jag är noga med är vilket schampo jag använder och att jag har en bra grundklippning. Har senaste tiden provat runt lite men inte hittat något jag riktigt fastnat för. Nu såg jag att HQ hair hade bra pris på Redken supersizes (med pump) så jag slog till.
Redken kan man alltid lita på, att jag bytte förut var för att Redken är ganska dyrt och jag ville se om jag hittade ett billigare alternativ som var lika bra.
Passade också på att köpa en After sun från Garnier när jag ändå var på gång.
Just nu har dom en drive och handlar man för över £50 får man ett kit med prover. Gratis frakt har dom också, om det man handlar väger under 2 kg. Det gjorde inte det jag beställde så jag betalade snällt min frakt. Hade kunnat dela upp beställningen, men orkade inte slö som jag är.
 
Passa på att shoppa på HQ nu när pundet är så lågt.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: