Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Onödigt nödvändigt

Kategori: Allmänt

Som jag skrev häromdagen har jag varit lite "låg" ett par dagar (börjar vända nu). En sak som alltid hjälper när jag är deppig eller på dåligt humör är att shoppa och baka. Bakade gjorde jag ju häromdagen så då var det bara shoppa kvar. Det bästa är att shoppa något riktigt onödigt och lite lyxigt. Jag shoppade en onödig men nödvändig sak. Ett mobilskal från Gucci. Själva mobilskalet i sig är ju väldigt nödvändigt eftersom min telefon åker i marken lite då och då. Det onödiga är väl att det är just Gucci. Men det är lite lyx till en inte alltför dyr peng. Jag älskar den fina lilla påsen man får, den fina asken skalet låg i, de fina rosetterna, ja hela känslan att det är liiiiite lyxigare än vanligt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: