Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Ny väska

Kategori: Allmänt

Igår åt jag middag med B på Jernet. Typ första gången jag gick utanför dörren sen i onsdags. Vi åt varsin god räksallad med avokado och ägg. Eller min första sallad vad jättesalt, någon (kocken) hade haft på en massa flingsalt. Det tillsammans med lite salta räkor blev alldeles fel så den gick åka tillbaka in i köket, den andra var mycket bättre.

Innan jag mötte upp B sprang jag omkring lite i centrum, skulle fixa present till pappa och en kompis till lilla N som skall ha kalas i helgen. Först gick jag in på Butik Grön och hittade en väska till mig. Har velat ha en orange och hittade nu en fin från Ceannis till ett riktigt bra pris. Sen köpte jag såklart presenter också som jag skulle.

Idag var jag såhär matchande. Nya väskan, ballerinas från Ralph Lauren och fina födelsedagsarmbandet från Hermes.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: