Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Missoni

Kategori: Allmänt

Jag gillar verkligen Missoni så när Lindex släppte sin Missoni kollektion var jag eld och lågor. Men det blev ingen storshopping då, bara en tunika till lilla N som hon vägrar använda och ett armband till mig som jag aldrig använt och jag nu inte hittar. Nu såhär efteråt kan jag nog vara glad att jag inte köpte någonting till mig för ärligt talat, det är ju inte så kul när varannan människa man möter (liiite överdrivet kanske men ni förstår vad jag menar) har likadana kläder som man själv.
Nu har jag stillat mitt Missoni begär. Igår shoppade jag en jättefin Missoni poncho hos www.kyssjohanna.se 
Tror den kommer bli perfekt nu under våren och försommaren när kvällarna fortfarande är lite kyliga.
Som vanligt valde jag ju inte det färggladaste, men det passar ju till mina andra svart/vit/grå kläder.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: