Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Middag med B

Kategori: Allmänt

På lördag skall min kompis B ha födelsedagsfest. Idag hjälpte jag henne att handla lite grejer på Willys och Mariannes saluhall. Eller egentligen agerade jag taxi eftersom hon inte har något körkort. Allt levererades hem till hennes föräldrars hus där festen skall vara. Som tack för hjälpen bjöd hon på middag. Grymt god varmrökt lax och romsås som hon köpte med hem från Mariannes. Vi fick sällskap av B's mamma när vi åt. Jättetrevligt då jag inte träffat henne på ett antal år.

En liten kul grej är att jag och M tog våra bröllopsbilder där på deras veranda. Var tvungen att ta en bild....

Min goda middag och verandan där vi fotades för snart tio år sedan. Tänk vad tiden går.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: