Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Vinterkläder

Kategori: Shopping

Jag vet att jag är lite knäpp när det gäller shopping men idag har jag köpt vinterkläder och skor så det sprutar ur öronen. Känns lite udda att sitta vid poolen och klicka hem vinterkläder men jag kunde inte låta bli för priserna var suveräna. Det var inte bara jag M köpte en hel del han med. Den här gången köpte vi från Addnature, fri frakt, fria returer och öppet köp i 365 dagar vem kan slå det? Vad köpte vi då? Lilla N fick ett par vinter stövlar från Sorel och en dunkappa från Marmont. Stora N fick vinter stövlar från Kamik, täckbyxor från Marmont och dunjacka från Patagonia. M köpte skidbyxor och jacka från Marmont och skidhandskar från The north face. Sen blev det en skaljacka från Arcteryx som mamma skall få i födelsedagspresent och sen till sist en "mellan jacka" till mig från Marmont. Vi betalade ca 4500:- för allt vilket är mycket mindre än hälften av ordinarie pris. Nu är jag nöjd :)

Lite irriterad är jag dock. Idag var det ett annat bröllop här och dom har disco typ 10 meter från vårt rum. Ja jag är en gammal surkärring men dom spelar HÖGT!! Receptionen sa att dom skulle sluta vid 22 dvs om 15 minuter, hoppas det blir så (därav konstig tid för det här inlägget)

Inga bilder idag men skynda in på www.addnature.com och FYNDA!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: