Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Vår på G?

Kategori: Allmänt

Så skönt med Påskledigt!! Igår kom M hem från jobbet med ett gigantiskt påskägg fullt med godis. Gott men "farligt". Får köra en socker avgiftning efter påsken tror jag.
Idag fick jag sovmorgon, låg kvar i sängen länge. Vid 10 gick jag upp och åt frukost. Efter frukosten gick vi en liten prommis till Willys för att köpa lite saker. Det var riktigt skönt ute och trots att det fortfarande är kallt fick jag lite vår känsla. Hoppas det stämmer, vill ha vår NU trots att jag säkert kommer klaga på pollen sen när jag är jätte allergisk.
När vi kom hem hade vi en liten FIFA turnering som jag förlorade stort. Nu har vi ätit lunch och skall snart hem till mamma för fika och middag. Vi skall byta barn då också, ta hem lilla N och lämna stora N.

Godis är GOTT


Kommentarer


Kommentera inlägget här: