Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Tennis

Kategori: Semester

Idag trotsade jag värmen och min knädoktor och hängde med M och stora N för att spela lite tennis. Jag skall egentligen inte hålla på med saker där det blir hastiga start och stopp rörelser men jag tog det lugnt och M slog snälla bollar till mig. Oj vad roligt det är!! Måste träna upp knät (hatar rehab) så jag kan bolla lite mer.
Stora N var jätteduktig och fick över en hel del bollar över nätet.
Men oj vad varmt och svettigt det var, skönt med ett dopp i poolen efteråt.
Nu har vi bara 3 dagar kvar i paradiset, måste tanka solenergi så det räcker till våren (som jag hade hoppats skulle slagit igenom hemma men det vankas smöoväder istället)

Stora N in action

Kommentarer


Kommentera inlägget här: