Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Converse comics

Kategori: Semester

Igår åkte vi in till stan hela ligan för att kika lite. Jag hittade söta crocs till lilla N för halva priset så 14 dollar blev det. Perfekt till en crocs älskare, det här var en lite annan modell än den vanliga. Blir super till sommaren. Till mig själv hittade jag ett par coola Converse. Det är ett samarbete med Marvel och heter Converse comics. Mina nya fina är vita med Superman bak på hälen. Stora N har redan paxat dem när han kommer upp i den storleken (tar nog inte så lång tid...) Sen blev det inte så mycket mer, bara några tröjor till ungarna på någon "inhemsk" affär. M köpte två TH tröjor när han och J var inne en sväng innan bröllopet så han har fått lite han med. Nu blir det nog ingen mer shopping.

Känns som tiden springer iväg, inte så många dagar kvar nu.
Idag är M och stora N på en heldags utflykt på en aktivitets ö med bananbåt, vattenrutchbanor, snuba och mycket mer skoj. Jag och lilla N hänger vid poolen

Mina nya Converse

Kommentarer


Kommentera inlägget här: