Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Vilken härlig dag

Kategori: Familjen

Vilken dag och vilket väder. Startade dagen med lite sovmorgon, halv nio väcktes jag av att båda ungarna kröp ner i sängen för att gosa. Mysigaste väckarklockan.
Känns som vi hunnit med mycket idag. Vi började med stora N's fotbollsmatch som dom tyvärr förlorade med 2-3. Jag hade inte fattat hur varmt det var så jag hade jeans och svart tunika. Lite varmt om jag säger så. Efter matchen träffade jag K och vi tog en mysig promenad/pratstund runt Kotlasjön. När jag kom hem stack M ut och sprang samma sträcka. Ungarna var ute och lekte med kompisar på gården.
På kvällen grillade vi korv och köttbullar. Jag och M lyxade med varsin grymt god korv från Taylor and Jones som jag köpt på Papille. Tyvärr har ju vårt nya bord och stolar inte kommit än så vi satt lite hullerombuller med tallrikarna i knät, men det gick bra det med.
Nu har båda ungarna somnat och M spelar tennismatch. Själv degar jag i soffan och surfar runt och letat low carb produkter. Tänk om alla söndagar kunde vara såhär mysiga (och soliga)

Kanske världens finaste målvakt, och nej jag är inte ett dugg partisk ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: