Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Träningsvärk

Kategori: Allmänt

Idag har jag träningsvärk. Riktigt skönt för det var ett tag sedan. Igår var jag och M iväg till tennisklubben och spelade i en timme. Jag har ju inte spelat tennis så många gånger tidigare men gud så kul det är. Dessutom är det riktigt bra träning, känner av det i baksidan av låren, rumpan, ryggen och höger underarm. Tyvärr är jag rätt svag i händer och handleder så på slutet hade jag nästan kramp i handen och svårt att orka hålla i racket när jag slog. Och vet ni, knät höll rätt bra. Har lite känning idag när jag går i trappor men det är de enda. Håll tummarna att det inte blir värre.

En annan sak. Varför är det så jäkla dåliga tv program som går på sommaren? Det blir nog att mumsa jordgubbar och spöa M i Ruzzel ikväll

Lika gott som godis....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: