Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Skor, igen...

Kategori: Shopping

 
 
Ibland blir jag nästan lite trött på mig själv. Nu har jag shoppat skor igen..... Den här gången på Sarenza. Där hade dom nu 10% extra om man köpte två par eller fler. Självklart blev det mer än två par. Det blev två par fotbollsskor till stora N.
 
Ett par grus/konstgrässkor till matcher och träningar. Blev ett par Nike i samma modell han har nu men i en annan färg och större storlek så förstås.
 
 
 
Och ett par Adidas med kardborreknäppning som han får ha i skolan, lätta att få på och av. Det är nästan ett måste att ha fotbollskor i skolan eftersom dom har en konstgräsplan på skolgården och spelar i princip varje dag.
 
Sen till sist blev det såklart ett par till mig också. Ett par lite mer dressade flipflops kan man väl kalla det. Från Rockport kommer de här finingarna

Nu borde jag inte köpa mer skor.
Tänkte försöka mig på ett shoppingfritt Juli, vad tror ni om det? Då menar jag inte bara skor såklart utan även kläder och annat småkrafs.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: