Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Sköna långhelg

Kategori: Shopping

Oj vad skönt det varit med en långhelg. Känns som vi hunnit med massor. Men mest har vi bara umgåtts med vänner och släkt. I fredags var de midsommar och i lördags hade vi familjen R över. Jag fixade lite "kallt" fika för jag hade pulled pork i ugnen. Ja jag vet, har snöat in lite på det men det är ju både gott och enkelt. Vi fikade på chokladbollar jag doppat i vitchoklad så det blev cakepops. Betydligt godare än varianten med kaka+Philadelphiaost. Sen blev det lite chokladdoppade marschmallows också. Gott!

Igår var vi hos svärmor på fika, middag och rose'. Hon hade sin kusin som vanligtvis bor i Frankrike på besök. Sist vi träffades hade jag stora N i magen (han kom veckan efter) så det var roligt att ses igen.

Känns lite tungt att jobba idag. Har en hel del att göra också så det är bara att sätta igång. Dagen började iallafall bra, shoppade en klänning till lilla N på Livly rean redan innan frukost :)

Go fika och nya klänningen

Kommentarer


Kommentera inlägget här: